sobota, 15 lutego 2014

dżins

jakoś tak mi się dzisiejszy zestaw kojarzy. z dżinsami. z dżinsowym błękitem.


to owoc ostatnich zmagań z szydełkiem w ramach nieustającej akcji: sprzątanie magazynów


komplecik składa się z naszyjnika i bransoletki



dwa odcienie błękitu, odrobina bieli, ciut czerwieni w dwóch odcieniach


całość z "empikowców", ukośnikiem na 10 oczek

wykończone zawieszką z czerwonym kryształkiem na łańcuszku, który może służyć jako przedłużenie


dodatkowo na obu częściach jest jeszcze dodatkowy metalowy element ozdobny


wszystkie elementy metalowe w kolorze srebrnym


komplet jest WOLNY!



9 komentarzy:

inaurem pisze...

Och, skojerzenie z dżinsem bardzo pasuje. Urokliwe te kolory. Nie pomyślałabym, że empikowce mogą tak dobrze wyglądać.
Bardzo mi się podoba to wietrzenie magazynu. Planujesz coś jeszcze?
Pozdrawiam,
Agata
www.inaurem.pl

effcia pisze...

Ależ oczywiście! W magazynach jest jeszcze duuuużo ciekawostek ;)

Aga pisze...

ależ tu pięknie u Ciebie, jak każda kobieta uwielbiam biżu, a w Twoim wykonaniu bardzo mi się podoba:)różnorodność barw i połączeń zachwyca....zostaję tu na dłużej i będę podziwiać....

babojola pisze...

Jestem oczarowana Twoim zestawianiem kolorów. Tak się pięknie komponują.
Komplet piękny.
Pozdrawiam.

nuta pisze...

a mnie brakuje koralików niestety.... Twój dżinsowy komplecik bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam!!

effcia pisze...

Oj, spooooro czasu upłynie, zanim powiem, że u mnie brak koralików ;)

Deilephila pisze...

Bardzo lubię to połączenie - czerwień i niebieski :) A u Ciebie zachwyca jeszcze bardziej :)
Pozdrawiam

Noelka pisze...

Koraliki piękne, ale gdzie ten obiecany sweter?
Pozdrawiam Noelka

Monika pisze...

Cuda, cudeńka.... I ten pomysł ze srebnym elementem na naszyjniku - fajowo:")