niedziela, 19 stycznia 2014

honey

dziś sprzątanie magazynów, czyli kolejny komplet zrobiony głównie z tego co zalegało w pudełki


bransoletka i naszyjnik wykonane z koralików empikowych (niestety tym razem mimo takiej samej nalepki na pudełkach straszny rozjazd w rozmiarach był :(


połączyłam kilka odcieni rudawych brązów i krem


bransoletka ukośnik na 11 koralików


cieniowana od kremu do brązu albo odwrotnie


wykończenia w kolorze srebrnym


plus "pęczek" zawieszek


do kompletu naszyjnik


ukośnik na 14 koralików cieniowany podobnie jak bransoletka


wykończony przedłużeniem z kryształków


i łańcuszkiem z takim samym pęczkiem zawieszek jak przy bransoletce


końcówki także w tym samym fasonie



 

komplet w komplecie:)






wstępnie zarezerwowane


4 komentarze:

tintalle00 pisze...

Śliczny, taki bursztynowy. Podziwiam wszystkie prace koralikowe i dzianinkowe. Pozdrawiam serdecznie Magda

inaurem pisze...

Piękności, ale bardziej podoba mi się naszyjnik. Jest taki spokojniejszy.

DS pisze...

Ciepła kolorystyka :)
Tak jak wyżej: też wygląda jak bursztynowy ;)
Podoba mi się taka okrągła bransoletka.

U mnie również bransoletki i nie tylko, dopiero zaczynam ale zapraszam :) ds-4-kunst.blogspot.com

ciapara pisze...

Podoba mi się efekt sprzątania :-)