niedziela, 20 października 2013

cafe latte

nadal jestem w klimatach jesiennych. w tej samej kolorystyce, śmietankowo - kawowej



do pokazania mam komplet: lariat i bransoletka


naszyjnik ma ok 125 cm długości (bez zawieszek), wykonany jest z koralików TOHO 110 (6 koralików w rzędzie)


zawieszki zrobiłam z odnalezionych w zapasach koralików no name, chyba czeskie, ale nie mam pewności


natomiast reszta to jest dokładnie ta sama mieszanka kolorów co w poprzednim komplecie, tylko inaczej nawleczona



do kompletu zrobiłam bransoletkę 



do trzech koralikowych sznurków różnej grubości dodałam dwa rzemki



komplet jest na zamówienie, ale całkiem poza konkursem powstała taka bransoletka


wykonana ukośnikiem na 10 oczek, z zapięciem na sztyft. i jest całkiem

WOLNA














6 komentarzy:

Ula Zygadlewicz pisze...

Przecudne! Masz niebywały talent!

kajkosz pisze...

Oj, jak smakowicie! Ja tu właśnie kawkę z mlekiem popijam i się zachwycam :)

Unknown pisze...

To ja poproszę jeżeli można tą wolną. Jest śliczna.
pzdr
ania9965@gazeta.pl

nuta pisze...

Uwielbiam cafe latte, a w Twoim wykonaniu jak najbardziej!:)

magii66 pisze...

Jeszcze ładniejsze niż poprzednie, a tamte mnie przeciez urzekły!

zgraynka pisze...

Świetne kolorki i wykonanie. Effciu ty masz maszynkę w łapkach, nieprawdopodobnie szybko dziergasz te cuda.