niedziela, 5 maja 2013

kolczaki

słowo się rzekło. są kolczaki.
dwa....bo na więcej nie mam surowca w postaci kolców (ach, cóż za wspaniała okazja, by coś fajnego zamówić!)


1. pierwszy kolczak jest bardzo podobny do tego z poprzedniego postu
knorr 2,5 mm, TOHO 80 i RIZO crystal
mógłby się nazywać AQUA

lekka, letnia, wyjątkowa i...

zamówiona



2. drugi kolczak jest trochę inny, wykorzystałam long magatama MIYUKI, które leżały u mnie już wiele tygodni i nie miałam kompletnie pomysłu, co z nimi zrobić.
aż pojawiło się natchnienie:)
knorr 2,5 mm, TOHO 80 i long magatama MIYUKI

wolna.....ale chyba zostanie ze mną :)




wyglada naprawdę oryginalnie, już mi się w głowie rodzą kolejne wersje kolorystyczne, tylko weeeeeeeked się skończył i trzeba wracać za biurko....






11 komentarzy:

Unknown pisze...

Obie fantastyczne! Super połączenie i te kolce...

Anonimowy pisze...

Coraz bardziej mi się tu podoba :-)

Alejandra pisze...

Łał ale czad!!! Rzecz o tej nr 2! Normalnie jesteś arcytwórcza :-)

Alejandra pisze...

Łał ale czad!!! Rzecz o tej nr 2! Normalnie jesteś arcytwórcza :-)

Gosia pisze...

Pooglądałam większość,są śliczne
Najbardziej podobają mi się te ze złotym :)
Zabieram się do zrobienia własnej.
Do koralików TOHO 8/0 jaką dajesz średnicę końcówki?
i mogę zapytać w jakim sklepie zamawiasz koraliki?

Makunka pisze...

Szukam granatowych koralików... Pomożesz? Gdzie kupiłaś taki ładny granat?

Unknown pisze...

Są świetne. Bardzo wyraziste i z prawdziwym pazurem. Zestawienie złota z czerwienią i granatem bardzo mi pasuje.

anka480 pisze...

Jeśli można zamawiam tę z turkusowym spodem.
zula7@wp.pl
Anka480

nuta pisze...

świetne te kolczatki!!!

Korespondentka wojenna pisze...

Piękne i zadziorne. Szczególnie druga jest rewelacyjna.

Unknown pisze...

Jak ja do tej pory nie mogłam nie znać tej strony! Strasznie sympatyczny blog! Czyta i ogląda się przemile. Koty piękne. Bransoletki piękne. Wszystko świetne. Czytam dalej…
No i o tym że obserwuje to już nie muszę chyba wspominać :P

ja w internecie
http://bead-pattern.blogspot.com/