niedziela, 17 kwietnia 2011

Tulip w okolicznościach przyrody

Ma na imię Tulip i jest stanowczo wiosenny. I znowu nie jest kardiganem. I ma ażurki.
Ale widać go tylko fragmentarycznie, bo się moim mężczyznom w kadrze nie mieściłam. 
Hm, może na dietę?







wzór: kompletnie z głowy, ewentualnie mogę schemacik ażurku wrzucić, z jakiejś stareńkiej Sandry go wzięłam
włóczka: Drops Cotton Viscose, 5,5 motka
druty: Addi i KP 3,75 i 3,5mm

a tu widać ciut więcej....

muszę sobie dłuższą żyłkę kupić, bo nie mogłam mierzyć na bieżąco i czegoś za luźne wyszło :(

i wcale nie było tak ciepło, żeby biegać z krótkim rękawkiem, kicham teraz na potęgę!



ale okoliczności przyrody czarowne, coraz ładniej to wygląda....








Są nawet żyrafy....


i motyle.....

15 komentarzy:

Alejandra pisze...

Dieta absolutnie nie! Wyglągasz fantastycznie w tej fantastycznej bluzeczce! W cudnych okolicznościach wiosny!

tkaitka pisze...

Fantastyczny!!! O diecie nawet nie myśl.Fotki wspaniałe! Zaskakujące pozytywnie motyle!

Brahdelt pisze...

Kusisz tymi nie-kardiganami, prawie się za taki zabrałam, ale okazało się, że mam zbyt cienką włóczkę. Dieta nie jest konieczna! *^v^*

BogaczKa pisze...

Śliczny ten tulip :) Masz zawrotne tempo!

Anka pisze...

Super bluzeczka!Pozdrawiam

Ula Zygadlewicz pisze...

Piękny Tulip w pięknych okolicznościach przyrody. Ja też odradzam dietę :)

Agata pisze...

nic oryginalnego nie napiszę, podoba mi się i już ;)

MaBa pisze...

Na dietę?! Chyba żeby Ci się jeszcze szybciej dziergało Twoje boskie wdzianka!

Sylvia pisze...

Kapitalna bluzka! Zazwyczaj wzory "z głowy" są tymi trafionymi:)
Myślę, że nikogo na dietę wysyłać nie trzeba, jeśli już to Twoich mężczyzn na przyspieszony kurs fotografowania;)

Antonina pisze...

Wspaniała bluzeczka- znakomicie w niej wyglądasz. Ma tez bardzo ładny kolor i ciekawie wygląda zrobiona z tej nitki.

izuss1 pisze...

to żart z tą dietą, nie? chyba, że planujesz odchudzić włosy, wówczas się zgadzam (ale wyłącznie przez zazdrość, zawsze chciałam mieć takie bujne fryzury, a moje ciężkie włosy wolą się skumać z grawitacją i z efektu jaki Ty masz - nici...)

tulip przepiękny, włóczka wygląda szalenie szlachetnie, muszę się jej przyjrzeć bliżej :)
no i ażurków jest tak akurat - nie za mało i nie za dużo. brawo za złoty środek!

yola-z pisze...

Znowu burza braw, po prostu rewelacja, bluzeczka z klasą, a schemacik ażurku bardzo proszę wrzucić i chociaż pobieżny opis wspaniałego dekoltu - opis Ruby się sprawdził wspaniale
pozdrawiam

elżbieta pisze...

Wszystko mnie zachwyca jak zwykle , i efekt dziania i efekt foto. Lubię do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam.

Monika pisze...

Piękne foty, i sweterek. I modelka fotogeniczna. Kurcze, jak mi się marzy własnoręcznie robiony sweterek. Ale dociągam do pach i koniec... Podziwiam te Twoje sweterki:)

Magdalena Buraczewska-Świątek pisze...

baaardzo twarzowa bluzeczka i zdjęcia Ci Twoi mężczyźni piękne wykonali :)

www.zaczarowaneszydelko.pl
www.czytamy.ofu.pl