niedziela, 27 lutego 2011

little wings

Jestem! Wróciłam!
Zanim opowiem jak było, nadrobię zaległości sweterkowe.
Oto Little Wings czyli "odgapiony" od Kasi Ogoniasty:) Miałam nieco mniej włóczki, więc na boczki nabrałam mniej oczek, po 80, nie robiłam wcięcia w talii, ale kilka razy plecki potraktowałam rzędami skróconymi, żeby nie były radykalnie krótsze od przodów.
Zużyłam dokładnie 3 motki Manos Lace. Metr mi chyba został. Sweterek jest cudownie lekki i mięciutki, nic się nie filcuje, jest idealnie. Kocham go miłością czystą i na pewno zrobię następny.



Wzór: featherweight cardigan
włóczka: Manos Lace 3 motki
druty: KP 3,75 i KP 3,5
rozmiar: XS
zdjęcia poczynione wczoraj, w cukierni w Wiśle, nazwy nie pamiętam niestety, ale dobre ciastka mają :)





20 komentarzy:

yola-z pisze...

Witam
Z ogromną przyjemnością oglądam kolejne cudo. Oglądam to mało powiedziane, Zgapiłam i zrobiłam szarą wersję Ruby, w trakcie Abrazo. Ciekawy i inspirujący blog
Pozdrawiam yola-z

malaala pisze...

Piękna narzutka!!!I zdjęcia BARDZO CIEKAWE!!!Zwłaszcza te z góry :)Pozdrawiam

effcia pisze...

te "z góry" to odbicie w lustrach na suficie:)

gosiaB pisze...

Blog czytam od dawna i wciąż pozostaję Pani wierną fanką. kolejne dzieło urocze i jak zwykle niebanalne. Pozdrawiam i zazdroszczę odpoczynku :)

Gazela pisze...

Sweterek cudnej urody, jak zwykle ślicznie zaprezentowany na niezwykle fotogenicznej Modelce. Pozdrawiam :-)

Alejandra pisze...

Efciu naprawdę szacunek, piękny Ogoniasty, podziwiam Twoje piękne prace, zdjęcia super i widać że wypoczęta jestes. Pokusisz się o rozpisanie tego Ogoniastego w jakiś taki bardziej amatorski sposób? oczywiście chodzi mi o ilość i rozkład tych rzędów skróconych...

Iwona pisze...

witaj rewelacyjny sweterek,masz może gdzieś opis do niego?

MaBa pisze...

Tezż bym takie kochała! Śliczne Ci w nim :)

artesanka pisze...

Ślicznści, i jeszcze ta włóczka. Wpadła mi w oko już dawno.
...pozdrawiam...

urbasia pisze...

Bardzo ładny projekt :-)
Pozdrawiam

Brahdelt pisze...

Widzę teraz takie swetry w sklepach, nagle moda się zrobiła. Ale taki swój fajniejszy! *^v^*

Ula Zygadlewicz pisze...

Och...! :)

Aleksandra og/i Ørjan pisze...

bardzo ładnie Ci w nim :)

Ivoncja pisze...

Piękny i świetnie w nim wyglądasz! Bardzo mi się podobają "ogoniaste" i chętnie zrobiłabym taki dla siebie, ale wciąż mam dylemat: czy takie modele optycznie poszerzają biodra, czy wręcz przeciwnie- maskują? :)

Bea pisze...

Sweterek bardzo urokliwy, ale zdjęcia "z luster" wymiatają :)

Katyusha pisze...

Oh, it's beautiful cardigan!

makajka pisze...

noooo śliczny, bardzo piękne wykonanie. Na m-kę musiałabym 4 motki prawda?

Fiubździu pisze...

Planuję i planuję zrobić Ogoniastego, ale chyba wiosna mnie wcześniej zastanie :/
Piękny Ci wyszedł! Skorzystam z modyfikacji i nie będę bawiła się w kształtowanie talii. Nabiorę też mniej na przody.

PiAnka pisze...

Sweterek śliczny! A ta cukiernia to pewnie "U Janeczki" :-) Najlepsza w Wiśle i znana w szerszej okolicy :-)

effcia pisze...

o tak, tak, to była ta cukiernia!