wtorek, 27 lipca 2010

chwalę się!!!

i przy okazji zrobię darmową reklamę pewnemu babskiemu pisemku.....

w najnowszym numerze Claudii można przeczytać ( i zobaczyć na zdjęciach) moją relację z cudownych wakacji na równie cudownym greckim Kos!

tak to wygląda mniej więcej



uprzedzam pytania:)
skąd się tam wzięłam?
no cóż, pokaż się w internecie a znajdą cię :)

ponieważ w czasopiśmie niestety nie za wiele fotografii się pomieściło zapraszam na wycieczkę!


















****

aaaaaa, byłabym zapomniała!!!

mam jeszcze, prosto z e-dziewiarki,  3 śliczne, mięciutkie i fantastycznie kolorowe precelki baby merino lace Malabrigo.... w samą porę, bo tak się nagle nieprzyjemnie zrobiło, że trzeba zacząć o przytulnych wełnach myśleć....
lace, ale dwa razy grubsze niż to merino, z którego dziergałam bławatka.... i bardzo dobrze! mam ochotę na leciutki, cieniutki kardiganik.....

tylko kiedy??????
kolejka długa, rozgrzebane rzeczy nie pokończone......


19 komentarzy:

fanaberiapraga pisze...

Uwielbiam Twoje zdjęcia od zawsze.Od pierwszego dnia,kiedy je zobaczyłam na ravelry.
Zdjęcia z wpisu:Ogrodowo to najpiękniejsza rzecz jaką widziałam w tym miesiącu!
Jestem przekonana,ze nawet ja na Twoich zdjęciach wyglądałabym jak człowiek, a boję się fotografów jak diabli :)))

Ula Zygadlewicz pisze...

Wspaniała fotorelacja. Aż czuje się to ciepłe słońce i zapach morza. Gratuluję debiutu w czasopiśmie!

polkaknits pisze...

Gratuluję! To naprawdę miłe:) Chyba do kiosku skoczę!
Nie domyśliłabym się, że Malabrigo jest grubsze od Merinosa-ważna informacja.

Agata pisze...

No normalnie kupię Klaudię, jak nigdy tego nie robiłam. Zdjęcia cudne, klimacik tych uliczek się czuje. Gratuluję publikacji! :)

Kasia pisze...

gratuluje, zwlaszcza, ze Cie sami znalezli :) czy to od pobytu w Grecji zaczela sie ta milosc do tych ciemnych niebieskosci? :) pozdrawiam*

tkaitka pisze...

To drzewo podpisane Asklepejon to pewnie drzewo oliwne i to wiekowe na wyspie o takiej nazwie na A. Znów mnie dopadło wymądrzanie się... Kurcze, no fantastyczne te zdjęcia, i wszędobylskie maluchy i sama Ty. Pokazujesz urokliwe miejsca jakbyś wołała "Chodźcie tu jak najszybciej! Musicie to zobaczyć!".
...że o wełence już nie wspomnę (:(((

hada pisze...

no to pozieleniałam z zazdrości :) na widok włóczki i takiego fajnego urlopu :)
Zdjęcia cudne!

Goniaa pisze...

Gratuluję! Fantastyczne dopełnienie wakacji!
Ja jutro ruszam do Włoch na dłuuugą drogę kupuje Claudie:)

Iwona Eriksson pisze...

Grecja jest boska, nieprawdaż? Jak się tam raz było to po prostu trzeba wracać.
Rewelcyjne zdjęcia!

Rene pisze...

Super! Gratuluję:)
Zdjęcia piękne, jak zwykle u Ciebie!!!

effcia pisze...

Basiu, dziękuję pieknie! Fotografia to moja ogromna pasja, cały czas się uczę i mam nadzieję rozwijam:)

CU@5, malabrigo jest zdecydowanie grubsze! merinosa w motku jest 700 m a w malabrigo lace merino 460. nie mogłam się wczoraj powstrzymać, przewinęłam preceki, zrobiłam próbeczkę...poezja!

Kasiu, to prawda, Grecja jest zaraźliwa (jadę tam czwarty raz), ale niebieskości wzięły się u mnie jakoś tak "bez związku":) niedawno odkryłam, że to bardzo twarzowy kolor i genialnie harmonizujący z innymi moimi ulubieńcami.

tkaitko, to była pinia akurat. asklepeion czy bardziej po polsku asklepion to świątynia (a raczej to co z niej powstało) [poświęcona Asklepiosowi, czyli jak go przechrzcili Rzymianie Eskulapowi.

Iwono, prawdaż, prawdaż! za tydzień wracam, będzie następna foto-relacja:)

Gazela pisze...

Gratuluję pięknych zdjęć i ciekawego wypoczynku oraz relacji z niego. Pozdrawiam :-)

Brahdelt pisze...

Uwielbiam te greckie biało-niebieskie domy na tle błękitnego nieba i wody!... Piękne zdjęcia!
Tak swoją drogą, Claudia zawsze jest na czasie... "Szafiarki - nowe zjawisko w internecie", nie takie nowe, niektóre szafiarskie blogi są już pisane miesiącami a nawet latami... *^v^*

3nereida pisze...

Piękne zdjecia . Fajnie fotografujesz dzieciaki . Takiefotki sa najlepsze , a nie takie upozowane i sztuczny usmiech . Gratuluje debiutu dziennikarskiego .

Anonimowy pisze...

gratuluję, a zdjecia jak zwykle piękne :)

makneta pisze...

Twoje zdjęcia są świetne, nic więc dziwnego, że się podobają. Też uważam, że masz dar do fotografowania dzieci.
Pozdrawiam
Makneta

twardzielka pisze...

Zdjęcia są przecudne! Nasycone kolorem, atmosferą i "tym czymś", co sprawia, że można je oglądać bez ustanku. Dziękuję za piękną wycieczkę!

Agata pisze...

Gratulacje Ewa ! :)znaczy już jesteś celebrytką ? ;D

Waldemar Boniecki pisze...

a ja dziś będąc u pana psychologa, siedzę i patrzę :) a w Claudii Twój artykuł :) przesympatyczna niespodzianka a i czas na czekaniu od razu milej zleciał :). Jak to dobrze że czasami stare gazety leżą w poczekalniach ;) :D