sobota, 12 czerwca 2010

nowe zabaweczki

dziękuję wam pięknie za wszystkie miłe słowa i urodzinowe życzenia!
tortu nie było, kto by zdmuchnął 38 świeczek, jeszcze w takim nieprzytomnym upale....
urodziny uczciłam margaritą truskawkową, bardzo zimną, bardzo pyszną i w dużej ilości :)

wczoraj też dojechała do mnie paczuszka prawie urodzinowa, bardzo zamotana, a w niej moje nowe zabaweczki w soczystych kolorach:

Cheope Adriafilu - 100% egipskiej bawełny w przepięknym, intensywnym odcieniu zieleni.
będzie z tego Blossom, w każdym razie ma być.




drugi skarb to Sol Levante, także Adriafilu, cudowna mieszanka naturalnych składników:
47% jedwabiu, 45% bawełny i 8% lnu.
jeszcze nie wiem co z tego zrobię, ale zachwycam się cudownie intensywną czerwienią i fakturą tej włóczki. 





a teraz idę po kolejną szklankę lodowato zimnej wody i postaram się nie paść z przegrzania.....

11 komentarzy:

effcia pisze...

a dzięki wielkie dobra kobieto!

tkaitka pisze...

Liście chrzanu na głowę - tak robiły nasze prababki chroniąc się przed słońcem i bólem głowy.
WŁóczki są tak piękne, że mnie zatkało.Nie znajduję właściwych słów na wyrażenie tego, co czuję.Od dawna jedwab jest moim marzeniem.A nawet nie wiem, gdzie go kupić.
Sliczności!

effcia pisze...

tkaitka, czysty jedwab, z którego dłubię abrazo jest z allegro, ale mieszanki z jedwabiem można kupić w e-dziewiarka.pl lub w zamotane.pl

3nereida pisze...

Zakupy przesliczne , zapewne prezent urodzinowy :)

casada pisze...

Zakupy godne pozazdroszczenia :)

Brahdelt pisze...

Jak to, nie było tortu?!... Trzeba było kupić tort lodowy z owocami! *^v^*
Zakupy smakowite, szczególnie ta zieleń. ^^

Rene pisze...

Kolorki soczyste, nasycone:)
Dziergaj Blossom, ja mam już plecyki prawie gotowe.

Intryguje mnie skład tej czerwonej włóczki, bardzo. Ciekawa jestem, co z niej wykombinujesz?;)

Molly pisze...

Świetne zakupy! Takie soczyste kolory! Effciu,czy ta włóczka z lnem jest mięciutka? Nigdy nie macałam nic o podobnym składzie. A czy Cheope nadwałoby się na Twój autorski sweterek?:-). molly

effcia pisze...

JOASIU, w sol levante jest przede wszystkim jedwab i bawełna, jest więc bardzo mięciutka, dodatkowo ma ciekawą fakturę i splot - coś jak szydełkowy łańcuszek. idealna na prosty fason, bo sama włóczka jest bardzo dekoracyjna.
cheope jak najbardziej się nada, ale że jest cieńsza od camilli trzeba by zacząć większą ilością oczek.

Ula Zygadlewicz pisze...

Mje spóźnione, ale serdeczne życzenia. 100 lat, 100 lat!

polkaknits pisze...

O! a takiej włóczki to jeszcze nie widziałam, i ten len w dodatku? muszę do zamotanych zaglądać najwyraźniej.